سامانه ۱۳۷ با بیش از ۱۶ سال سابقه اکنون به واسطه استقبال مشارکت شهروندان در ۹۰ ناحیه از شهرداری تهران آماده دریافت مشکلات و معضلات شهری است.

سامانه‌ای که ابتدا تنها بر پایه تماس‌های تلفنی بود، اما به مرور زمان تکمیل شد تا سیستم‌های پیامکی، اینترنتی و الکترونیکی و البته سامانه دیگری به نام 1888 در کنارش قرار بگیرد. با این حال، گاهی اوقات 137 آنچه شهروندان انتظار دارند را برآورده نکرد

گزارش: زهرا کریمی

تصویر: حوریه حسینی

تدوین: مهدی کشوریان

کد خبر 645574
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha